måndag 25 april 2011

Vilken givande dag!

Annadag påsk blev en i alla avseenden väldigt bra dag!
Det började med tre "hus" i min brevlåda i morse. Alltså tre hus som jag inte fått något gensvar från ägarna på tidigare, men nu låg de där så fint! Tusen tack!

Dessutom kom Anders Krook från Blåsopp 7 och knackade på. Han hade med sig bilder från när hans hus, Hus nr 62, renoverades på 1970-talet. Det blir fint att ha med i Stockenboken!

Jag är också så himla glad för att alla är så positiva över projektet och att många säger att de ska köpa boken.
Fortfarande har jag dock problemet att jag inte vet hur många böcker jag ska trycka. Vi har bestämt 500 exemplar, men det finns de som tycker att det verkar för lite. Samtidigt handlar det ju för min del om att jag måste ligga ute med pengarna och jag har ju inte någon skattkista att ösa ur.


Anders och Jessica Krook tillsammans med barnen Hampus, Olivia och Alex. Adressen är Hus nr 62 på Blåsopp 7, ett av de hus som har den bästa utsikten. Bakom familjen ser ni Råön till vänster och Gullholmen till höger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar