onsdag 1 juni 2011

Sista spurten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu gäller det att ligga i!
Jag vill ju helst att Stockenboken ska vara klar till midsommar, men det är nog svårt att få till det.

I sista stund har jag nämligen bestämt att det ska vara en bok med hårda pärmar även om tryckkostnaden ökar. Jag vill ju att det ska vara en FIN bok!
Då måste allt vara klart till senast tisdag, både av mig och av Jimmy, som gör layouten.

Nåja, jag jobbar på för fullt de kommande dagarna, så får vi se.

Nu håller jag på med ett kapitel om Handlarna på Stocken, både historiskt och de som har verksamhet idag.

Texten om Lasse i fiskaffären är redan klart. Likaså om Stocken camping. Kvar att skriva är texten om vandrarhemmet på Tofta.


Freddy och Anita äger Stocken camping sedan 2005.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar