torsdag 9 juni 2011

Sista bilderna skickade!

Oh, nu är det så nervöst!
Imorgon, fredag, kommer ett paket till mig, hit till jobbet i Katrineholm.
Det är korrekturet på min bok.
Boktryckar-Johan (han äger tryckeriet i Göteborg) låter belåten när han ringer och säger att nu är jobbet klart. Jimmy, som gör layouten, satt till halv tolv i går kväll för att bli färdig.

- Men jag är lite pessimistisk om vi hinner ha färdigtryckt boken till midsommar. Det är ont om tid, men vi ger inte upp än, säger Johan.

Ok, för det men det viktigaste är ju att Stockenboken blir bra.

Jag har höjt antalet exemplar till 600. Jag tror det behövs.
Igår hörde en man av sig som bor på Råön och sa att han ville ha boken. Hans mamma, som var barnafödd på Råön, hade pratat så mycket om människorna på Stocken så han ville ha ett exemplar. Klart han ska få!



En av de sista bilder som jag skickade till layoutaren var den här bilden på Morgan Skoglund och Elias Karlsson. Jag är inte säker på att just den här bilden kommer med. Jag har skickat hundratals bilder till Jimmy och alla kan ju inte komma med.

6 kommentarer:

  1. Spännande!;)) kram Anna
    Hoppas du kan sälja den på midsommar...

    SvaraRadera
  2. Jag lägger också in en beställning på en!

    SvaraRadera
  3. elisabet bäck11 juni, 2011 21:26

    Verkar svårt med midsommar.
    Är en del att ändra i korrekturet.
    Men klar i sommar blir boken i alla fall och det är ju det viktigaste.

    Kram!
    Din moster
    xxx

    SvaraRadera
  4. elisabet bäck11 juni, 2011 21:27

    Lena, din beställning är mottagen!
    E

    SvaraRadera
  5. Väntar med spänning. Behöver jag tillägga att vi oxå vill ha ett ex.
    Veronica

    SvaraRadera
  6. elisabet bäck13 juni, 2011 19:33

    Nej, Veronica det behöver du inte.

    Kram

    PS. Vi ses till midsommar!

    SvaraRadera