torsdag 23 juni 2011

Nu står den i hallen!


Vilken känsla det var! När boktryckare Johan, ägare till Grafisk Support i Göteborg, lämnade över ett exemplar av "Stocken - bebyggelse och historia" till mig nu på morgonen. Vi hade åkt halvvägs var och sågs på en p-plats i Kungälv.

Nu står det lådor med böcker hemma i hallen på Gamla vägen 5 och Lennart har åkt en sväng till till Göteborg för att hämta resten av böckerna.

Ett års arbete är över och jag måste erkänna att jag fällde en tår när jag satt allldes själv i bilen och tittade igenom boken. Tänk om mamma och pappa hade kunnat vara med och tittat i den. och kära moster Gunhild natruligtvis.

2 kommentarer:

  1. Grattis! Vi ska verkligen försöka komma till kl.11 imorgon. Gustav och Jonas är sjuka så jag vet inte hur det blir imorgon...Vi kommer till firandet vid stången, men vi kanske åker hem efter det...kram! Ses iallafall en liten stund imorgon....ska ju såklart köpa boken! //Anna

    SvaraRadera
  2. Oh, hoppas nu kryar på er. Synd om er, i midsommartid och allting.
    Kul om ni kommer en stund i alla fall.

    Kram
    xxx

    SvaraRadera