onsdag 22 juni 2011

I natt föder jag...

Nu är vi på Stocken, maken, sonen och jag.
Sonen tittar på fotboll och maken står och skalar räkorna. Sådan service har jag...

I natt känns det som om jag ska föda. För imorgon är dagen som jag längtat efter. Då kommer jag (om allt går väl) att ha boken i min hand. Oh, vad jag väntat på detta ögonblick!

Jag gick en liten runda nu ikväll och lämnade tillbaka en del handlingar och kort som jag har med i boken och som jag lånat av stockenbor. Det finns fler bilder att lämna tillbaka, men det får jag ta sedan.

Flera har sagt att de kommer på realesepartyt på midsommarafton kl 11. Kul! På väg till Stocken idag från Katrineholm/Västerås så åkte jag vägen förbi Systemet på Henån. Rosa bubbel ska vi ha!

PS.
Vet ni vad? Imorgon ska jag bli intervjuad av Bohusläningen om boken. Det känns extra och speciellt. För tio år sedan slutade jag på Bohusläningen och den där tidningen finns alltid i mitt hjärta.

PS.
Jag fick idag frågan vem det är som tagit bilden på omslaget till Stockenboken? Det är jag som tagit bilden. Jag har tagit i stort sett alla nytagna bilder. Om det är någon annan så står det. Däremot finns det ju en hel del historiska bilder som andra tagit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar