måndag 27 juni 2011

Det här gjorde mig så glad!

Jag har fått ett sådant fint mail från Eva och Ulf LekholmLavens lid.
Ulf var en av de första som hörde av sig till mig när jag började samla in fakta om husen för ett år sedan.
Jag blev glad redan då över att få respons. Och vad överväldigad jag blev nu.
Så nöjd att jag frågade om jag fick dela med mig av Evas och Ulfs mail till er alla.
Så med risk för att vara lite väl egoistisk, så kommer det här.

Hej Elisabeth!

Ett mycket stort och hjärtligt tack för ditt trevliga release party i fredags - det var en kul tillställning - och visade verkligen hur efterlängtad din bok var - alla var ju där och köade.

Och sedan ett ännu större tack för själva boken. Både jag och min fru Eva har läst boken nu i helgen - och vi blir så glada över dina beskrivningar om allt som hänt i Stocken och om de familjer och hus som finns där. Din inledning säger verkligen allt - "Stocken i mitt hjärta" - att detta stämmer för dig känns verkligen när du skriver - men samtidigt hoppas jag att du även förstår att när du säger så - så vibrerar det även i allas våra andra hjärtan - för vi andra som också bor i Stocken älskar också denna plats - även om inte alla kan stoltsera med gamla anor i detta samhälle.

Bilderna i boken - och utanpå boken - är också helt fantastiska - det är med andra ord en ren njutning att ta del av det du skrivit och fotograferat!

Så än en gång - ett stort och hjärtligt tack för denna fina bok!

Med vänlig hälsning

Eva och Ulf


Här sitter jag och signerar min bok hemma på Gamla vägen 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar