fredag 17 juni 2011

Kom på releaseparty!

Johan boktryckare säger att han tror det håller.
Stockenboken kommer att vara klar till midsommar.

Veckan som gått har boken tryckts och nu ska den åka iväg till Nossebro utanför Växjö för att bindas. Jag bestämde ju i ett rätt sent skede att jag ville ha boken med hård pärm, även om det krävde längre tid för slutproduktion och även om det kostade mer.

Om jag en gång i livet får chansen att göra en bok om Stocken så ska den bara vara bäst i kvalité.
Håller tidsschemat så är boken klar för att hämtas torsdag förmiddag. Tidigt torsdag får jag alltså sätta mig i bilen och åka ned till mörkaste Småland och hämta mina älskade böcker.

På midsommarafton blir det först ett releaseparty hemma på
Gamla vägen 5 klockan 11.
Rosa bubbel för att fira. Hoppas du kommer!

På eftermiddagen finns jag med under midsommarfirandet vid lekplatsen för att sälja Stockenboken.

6 kommentarer:

  1. Anna (ditt lilla gudbarn)18 juni, 2011 17:40

    Finns det ett Nossebro utanför Växjö också? Finns ju ett utanför Vara där jag gick på folkhögskola....

    SvaraRadera
  2. Ja, det finns ett utanför Växjö också. Det trodde jag inte, men så är det.
    Hoppas jag slipper åka dit. Mycket skönare att kunna vara på Stocken under torsdagen istället för att sitta i en bil.

    Ska blir trevligt att ses och fira midsommar tillsammans! Vilken tid kommer ni ut, tror du? Eller det kanske du inte vet än.

    Kram
    E
    xxx

    SvaraRadera
  3. Vi kommer nog ut på förmiddagen på fredag...Jonas jobbar dag o natt nu så han kunde inte säga när han kommer ner men förmodligen kommer han torsdagkväll.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Bra, då kan ni vara med när boken släpps!
    xxx

    SvaraRadera
  5. Veronica Folkesson21 juni, 2011 08:39

    På midsommardag kommer det inta att synas en människa på Stocken. Alla kommer att sitta och läsa boken.
    Den ser fin ut.
    Kram V

    SvaraRadera
  6. Du är så vänlig, Veronica!
    Hoppas ni kommer och tar ett glas bubbel kl 11 på midsommarafton?
    Kommer ni på kvällen också?

    kram
    Elisabet

    SvaraRadera