torsdag 30 juni 2011

Nytt köpställe och så biblioteket!

Nu har jag sålt cirka 160 böcker om Stocken.
Bra start!
Men det behövs en försäljning på närmare 400 böcker för att jag ska klara kostnaderna (tryckning och diverse annat) jag haft med att framställa boken.
Jag har gott hopp. Klart att det ska gå!

Numera går också boken att köpa på TuristbyrånHenån.
Väldigt bra, tycker jag.

Biblioteket på Henån har hört av sig och vill köpa tre böcker.
Jag är mycket överraskad över detta och också hedrad.
Tänk att min älskade bok kommer att finnas på ett bibliotek och säkert överleva mig. Det känns stort!

Bokhandeln på Henån, Böcker och blad, tog också kontakt med mig. De vill sälja boken.
- Sådana här böcker säljer bra och det här verkar vara en väldigt fin bok!

Dessutom finns det ett försäljningsställe till som har boken på påseende för att se om den håller tillräcklig kvalité för att de ska sälja den. Jag håller tummarna, för det är på ett ställe en bit från Orust och det vore bra att kunna sälja den där också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar