lördag 25 juni 2011

Nu är boken ute!

Vilken dag det var igår på midsommarafton 2011!

Det började med realeseparty hemma på Gamla vägen 5.
Så mycket folk hade jag inte kunnat tänka mig att det skulle komma.
Det var till och med kö ut på gräsmattan.
Och jag skrev så pennan glödde.
Underbart roligt!

Sedan blev det försäljning uppe på lekplatsen under midsommarfirandet.

Jag fick skriva lika mycket där.

Totalt sålde jag cirka 120 böcker igår.
En härlig början!

Nu idag, midsommarafton kl 11, blir det signering på Stocken Camping. En fin idé som ägaren Anita kommit på.


Tjejerna i Orust fisk, där boken också säljs, tyckte det var roligt att titta. Bland annat hittade de Christoffer på en bild och det uppskattades.

2 kommentarer:

  1. Grattis, Elisabet. Det är allt något visst att bli publicerad mellan hårda pärmar. Vet precis hur det känns. Min Arvika-bok kom i höstas och i höst ska jag (och boken) visas upp på bokmässan i Göteborg. Vi kanske ses då./Tomas Nilsson

    SvaraRadera
  2. Grattis till dig också, Tomas.
    Håller helt med, det är en finfin känsla.
    Hur fick du till det där med bokmässan?

    Elisabet

    SvaraRadera