måndag 11 oktober 2010

Vill du köpa en bild?

Det är så många fina miljöer på Stocken!
Och vädret idag är underbart. Minusgrader som gjorde att bilens rutor fick skrapas men i solen är det skönt.
När jag gjort det jag måste göra på förmiddagen så ska jag ta en promenad i samhället och se om det finns lite kort att ta.

Imorse när jag var ute och gick fick jag en idé. Kanske finns det någon av er som läser bloggen som kan vara intresserad av att köpa en bild?
Om jag till exempel får 50 kronor för en bild, så skulle jag kunna ha en konto där jag sätter in pengarna för att ha till den dyra tryckningen av boken om husen och människorna på Stocken.
Du hör bara av dig och kan sedan ladda ned bilden.

Så vill du köpa en bild av mig så hör av dig!
Här på bloggen, eller på elisabet.back@hotmail.com.



Den här bilden tog jag i morse. Titta vilket spelgelblankt vatten! Och inte ett moln på himlen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar