fredag 1 oktober 2010

Med ro i sinnet

Nu är jag hemma i Västerås. Behöver fixa och dona med lite grejer här i Mälardalen.
Snart är jag på Stocken igen.
Under tiden minns jag den fina turen med Martin Perssons fiskebåt häromdagen. Båten heter samma namn som jag har, men är inte döpt efter mig naturligtvis.

- Mamma hette Elisabeth och min syster heter det också, säger Martin.

Strax innan jag åkte från Stocken fick jag ett trevligt telefonsamtal. Sonya och Uno hade ett fotoalbum de ville visa mig. Vilka härliga bilder! Det blir fint i boken, det kan jag lova.

Väl hemma i Västerås slår jag på datorn och då dyker ett "nytt" hus upp. Oh, vilka bra människor det finns som hjälper mig med dokumenationen. Tack alla ni som redan hört av er och ni som kommer att göra det.


Foto: Göran Torstensson
Oh, vad jag njuter på underbara Stocken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar