söndag 25 september 2011

Campingen stänger snart

Det är bara en vecka kvar innan Stocken camping stänger för i år.
Och jag som tycker att det var inte länge sedan alls som jag satt och signerade mina böcker utanför campingen i midsommartid.

Nu blir det snart tyst och lugnt igen på campingen och inte liv och rörelse som det är under sommaren.
Enda fördelen med det är väl att Thelma och jag kan promenera fritt och gå "vintervägen" ned till utsikten mot Käringön.

Om tre månader är det dags för traditionsenligt julbord på Käringön.
Jag har betalt in anmälningsavgiften och i år blir vi 13 kring bordet. Spännande!


Ägarna till Stocken camping, Freddy och Anita, har varit till stor hjälp för mig när det gäller att sälja Boken om Stocken. Campingen och Orust fisk har varit de som sålt flest böcker, vilket jag är oerhört tacksam för. Om inte försäljningen hade gått så bra, hade jag gått back många tusen kronor. Jag betalade ju tryckningen själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar