tisdag 13 april 2010

Fick ni någon fisk?


Martin till höger håller koll på goda
vännen Kalle när han gör iordning fiskredskapen.


Min käre kusin Ulf-Göran fortsätter att skicka bilder till mig. Det gillar jag!
Denna gång är det en bild från häromdagen då några "goa gubbar" prövade ficklyckan ute på Stocken, närmare bestämt de skulle fiska lax.
Nu blev det inte någon fick, men jag är övertygad om att de hade det bra i alla fall. Frisk luft, vacker miljö och glatt sällskap, vad mer kan man begärna?

PS. Har du någon fin bild från Stocken eller omgivningarna däromkring?
Då tycker jag du ska MMS:a den till mig på 0705-59 99 06,
eller e-posten till elisabet.back@hotmail.com


2 kommentarer:

  1. Där blev det lite fel. Kålle till vänster och Martin Persson till höger. Inte lätt att hålla ordning på alla "gubbar" i arbetsbyxor Stocken.

    Hälsningar Veronica

    SvaraRadera
  2. Oh, så pinsamt! Inte bra när man gör sådana fel.
    Tack, Veronica för att du håller koll på mig, så att jag kan få det rätt.

    Vårkram
    Elisabet

    PS Du tar ju också väldigt fina bilder som du kan skicka till mig!

    SvaraRadera