lördag 12 mars 2011

Nu är jag igång igen!

Efter att ha varit i vinteride har Stockenbloggen och dokumentationen av husen och människorna på Stocken gått ut för att möta våren. Härligt!
Jag har varit så fullt upptagen med att arbeta i Falkenberg att det inte blivit någon ork kvar för den kommande boken. Men nu känns det alltså piggt igen och vi tar ett nytt tag.
Tack till Lena och er andra som efterfrågat bloggen. Det är kul att ni vill läsa.

Idag har maken och jag (trots ordentligt ryggont) gått runt och satt upp lappar om att jag vill ha in fler hus i dokumentationen. Dessutom har mina kumpaner Gösta, Karl-Hugo och Roger fått en första hög med hus att korrekturläsa och faktagranska. Tur att jag har "mina" gubbar!

Har du inte hört av dig till mig än, så gör det, snälla! Hämta ett formulär i min brevlåda på Gamla vägen och fyll i fakta om ditt hus.



Lennart hjälper mig att sätta upp på anslagstavlan nere vid gamla Pumphuset.


Så här ser anslaget ut!


En bild som jag tagit vid ett tidigare möte med "mina" gubbar; Roger, Karl-Hugo och Gösta.

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka, ordningen återställd :)!

    SvaraRadera
  2. Tack, Lena!
    Du måste komma och hälsa på en sommardag. Så du får se Stocken på riktigt.

    Elisabet

    SvaraRadera