onsdag 20 juli 2011

Nu ligger jag snart i havet igen!

Oh, vad jag lääääängtar!!!!!!!!!!!!!!

Nu är det bara ett dygn innan jag är på mitt älskade Stocken igen!
Det känns som en evighet sedan jag var där.
Jag ska kasta mig i böljan den blå. Jag har ju faktiskt inte badat än i år i Sverige.
Käre maken som badar varje morgon innan frukost, säger att det är underbart skönt, men att det börjar komma lite små brännmaneter.

Tidigare i kväll ringde Olava, som har konstutställning tillsammans med Ulla uppe på Svanvik.
Olava berättade att de fem Stockenböcker som hon fick för att ha uppe till salu under konstutställningen nu var sålda, så hon ville ha fler. Härligt!
Konstutställningen pågår veckan ut, så jag ska passa på att titta på den när jag kommer till Stocken. Då kanske vi ses?!

Jag har några leveranser av böcker att göra under helgen. Vill du köpa en bok, eller har du någon bok som du vill att jag ska skriva i, så hör av dig.
Ring 0705-59 99 06, så att jag säkert är hemma på Gamla vägen 5.


Den här bilden tog Lennart på mig förra året nere i Hagen. Snart är det dags att ta en ny bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar