måndag 18 juli 2011

Boken intresserar!

Idag var det en lång artikel i GT (på kultursidan!) om Stockenboken!
Här kan du läsa den www.gt.se
Det är väldigt roligt, men också lite ovant, att vara med "på andra sidan anteckningsblocket", om uttrycket tillåts. Trots att jag intervjuat så himla många gånger under mina snart 40 år som journalist, så är det mycket annorlunda att vara den som blir intervjuad.

Visst, hade jag väl trott att det skulle finnas ett intresse för husen och människorna på Stocken, men aldrig trodde jag att det skulle finnas så många andra som ville läsa boken.
Jag är rörd över det!

Nu har det också tillkommit ytterligare ett försäljningsställe och det är BiblioteketEllös. Det var så många som hade frågat efter den att de ringde och frågade om de fick sälja boken. Naturligtvis! Det är bara roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar