måndag 11 juli 2011

Här finns mina drömmar just nu!

Jag sitter vi köksbordet i Katrineholm och fixar med lite papper.
Drömmer mig bort en stund.
Letar reda på en fin bild och får en inre harmoni.
Underbara västerhav!
Det dröjer än några dagar innan jag kan låta havet omsluta mig.

Till min stora glädje fick jag igår ett trevligt samtal från AnithaStocken camping.
Stockenböcker
som jag lämnat där till försäljning var nästan slut!
Som tur är är dotter Karin och hennes Felix Stocken, så hon kunde åka dit med två lådor böcker till. I varje låda ligger 17 fräscha böcker.

Häromdagen var böckerna slut på Orust Fisk också, så det blev för Karin och Felix att köra en laddning böcker dit också.

Totalt tror jag att det är cirka 200 böcker sålda.
Härligt!
Det gäller att sälja nu när det är sommar och många människor på Orust.
En del personer hittar också hem till oss på Gamla vägen 5 och köper boken. Ni är hjärtligt välkomna!
Ring gärna 0705-59 99 06 innan, så att det säkert är någon hemma och kan ta emot er.

I förra veckan fick jag ytterligare ett trevligt samtal. Det var från Henån där man hade hoppats att jag ville vara med på Bokens dag för att signera och sälja böcker. Det hade jag gärna varit om jag inte befunnit mig i Grekland.


Den här bilden tog jag på Hermanö förra sommaren. Jag längtar dit!

4 kommentarer:

  1. Mycket roligt att det finns någon som skriver om västkustens pärla. kommer även jag från stocken i 3:e steg och är mycket "hemma" där på sommrarna, har blivit mer nu när man blivit "vuxen". har några fina bilder som du kan titta på. Gösta vet vem jag är. jag kommer i Augusti till galthamna

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Jag tittar gärna på dina fina bilder!

    Bästa sommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  3. Micke strandberg17 juli, 2011 11:13

    Mamma har fått ett ex av boken och var lyrisk, många minnen kommer när hon sitter och bläddrar. hoppas vi kan ses under Augusti när vi kommer

    SvaraRadera
  4. Jag arbetar mycket i sommar på mitt nya jobb i Katrineholm, men en del helger är jag på Stocken.
    Hoppas det passar i tid med er.

    Bästa hälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera