torsdag 12 maj 2011

Underbara salta bad!

Först en dags arbete på Katrineholms-Kuriren och nu arbete med Stockenboken.
Men det är alls inte synd om mig, tro inte det.
Jag har det så bra när jag jobbar med båda uppdragen.

Dels har jag skickat ett kapitel till tryckeriet om min morbror Helges liv i allmänhet och hans café i synnerhet, dels har jag skickat ett
40-tal bilder till min underbare layoutare Jimmy, så att han kan välja och vraka när han värker fram de olika sidorna i boken.
Nu går jag hem (två trappor upp!) och kopplar av.


En av de bilder jag skickar iväG till tryckeriet är en fin badbild på Lennart i Hagen. Visst längtar vi efter salta bad?

2 kommentarer:

  1. Man kan inte se sig mätt på dessa ljuvliga bilder!

    SvaraRadera
  2. Helt rätt! Kanske dags att se det i verkligheten också?

    SvaraRadera